KONTAKT DO SKLEPU 515 614 709           ragazzashop@vp.pl

Kontakt

 

Nazwa firmy: Sylwia Stawiana

Adres: Łódź, ul. Dworcowa 28C, 92-636 Łódź.

Tel: 515614709  

Branża: Odzież

Najczęściej zadawane pytania

1. CZY MUSZĘ POSIADAĆ KONTO W SKLEPIE RAGAZZA_SHOP, ABY ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE? 
Nie. Zakupy w naszym sklepie można robić bez rejestracji.

 

2. JAK DŁUGO TRZEBA CZEKAĆ NA PRZESYŁKĘ?    
Realizacja zamówienia trwa od 1 do maksymalnie 5 dni roboczych. Kurier InPost po odebraniu przesyłki z siedziby naszej firmy ma 48 godzin na dostarczenie produktu do kupującego, jednak 
w większości przesyłka jest u nabywcy w następny dzień roboczy. 

 

3. CZY MOŻLIWY JEST ODBIÓR OSOBISTY?
Tak. Więcej informacji na ten temat znajdą Państwo w zakładce "kontakt".

 

4. CZY MOGĘ OTRZYMAĆ FAKTURĘ ZA ZAKUPIONE PRZEDMIOTY?
Tak, wystawiamy faktury bez vat. Jeśli chcą ją Państwo otrzymać, należy zaznaczyć opcję :faktura bez vat".

 

5. CZY MOGĘ WYMIENIĆ ZAKUPIONY PRODUKT?
Tak, następuje proces opisany w zakładce „Zwroty i reklamacje”

 

6. ILE MAM CZASU NA ZAPŁACENIE ZA ZAMÓWIONY PRODUKT?
Zakupy należy opłacić do 2 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia.

 

7. JAK DOKONAĆ ZAPŁATY?
Zapłaty można dokonać poprzez przelew internetowy lub bankowy a także poprzez przelew pocztowy. Naszym Klientom oferujemy również możliwość zapłaty przy odbiorze towaru (paczka pobraniowa).

 

8. CZY WYSYŁACIE PACZKI ZA GRANICĘ?
Zamówienia realizowane są na terenie całej UE.

 

9. JAKI JEST KOSZT WYSYŁKI PACZKI ZA GRANICĘ?
Koszt wysyłki za granicę można sprawdzić w zakładce "Czas i koszt wysyłki"
Jeśli paczkę mamy wysłać do innego miejsca to koszt ustalany jest indywidualnie, zależny jest od miejsca dostawy, wagi i rozmiaru paczki. W celu ustalenia kosztów wysyłki prosimy o kontakt mailowy.

 

10. JAK DŁUGO BĘDE CZEKAĆ NA PACZKĘ JEŻELI ZAMAWIAM ZA GRANICĘ?
Od 2 do 10 dni licząc od dnia przekazania paczki kurierowi.

 

11. ILE MAM CZASU NA ZWROT I WYMIANĘ TOWARU?
Dbamy o naszych Klientów, dlatego dajemy czas na zwrot i wymianę do 14 dni od daty otrzymania paczki.

 

12. W JAKI SPOSÓB MOGĘ WYMIENIĆ/ZWRÓCIĆ REKLAMOWAĆ ZAKUPIONY TOWAR?
W tym celu proszę odesłać do nas towar wraz z wypełnionym formularzem zwrotu. Pieniądze zostaną zwrócone w czasie 14 dni od czasu powrotu towaru do siedziby naszej firmy. Paczki zwrotne proszę wysyłać na podany adres: Sylwia Stawiana, Łódź ul. Dworcowa 28C, 92-636 Łódź. Informujemy, że nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem. 

 

13. MIESZKAM ZA GRANICĄ, JAK MOGĘ ZAPŁACIĆ ZA ZAMÓWIONY PRODUKT ?
Zapłaty można dokonać przelewem na nasze konto podając SWIFT i IBAN możliwe jest również opłacenie towaru za pomocą systemu PayPal.

 

14. CZY MOJE DANE OSOBOWE SĄ CHRONIONE?
Oczywiście, dbamy o Państwa bezpieczeństwo. Państwa dane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych nie są przekazywane osobom trzecim.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl