1. CZY MUSZĘ POSIADAĆ KONTO W SKLEPIE RAGAZZA_SHOP, ABY ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE? 

    Nie. Zakupy w naszym sklepie można robić bez rejestracji.

3. JAK DŁUGO TRZEBA CZEKAĆ NA PRZESYŁKĘ    

     Zamówiony towar otrzymają Państwo od 2 do 11 dni roboczych po zaksięgowaniu wpłaty za zakupiony      przedmiot.

4. CZY MOŻLIWY JEST ODBIÓR OSOBISTY?

     Tak. Więcej informacji na ten temat znajdą Państwo w zakładce "kontakt".

5. KTO JEST PRODUCENTEM ODZIEŻY SPRZEDAWANEJ W RAGAZZA_SHOP? 

     Sami projektujemy, konstruujemy i szyjemy.

6. Czy istnieje możliwość wysyłki pocztą polską?

     Paczki wysyłamy wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej Gls, dotyczy to również wysyłki za granicę.

7. CZY mogę OTRZYMAć FAKTURę VAT ZA ZAKUPIONE PRZEDMIOTY?

      Tak, wystawiamy faktury vat. Jeśli chcą ją Państwo otrzymać, należy zaznaczyć opcję :faktura vat".

8. Ile mam czasu na opłacenie zakupów?

    Zakupy należy opłacić do 7 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia.

9. Jak dokonać zapłaty?

    Zapłaty można dokonać poprzez przelew internetowy lub bankowy a także poprzez przelew pocztowy. Naszym Klientom oferujemy również możliwość zapłaty przy       odbiorze towaru (paczka pobraniowa).

10. CZY WYSYŁACIE paczki ZA GRANICĘ?

      Oczywiście, zamówienia realizowane są na terenie całej UE.

11. Jaki jest koszt wysyłki za granicę?

       Koszt wysyłki znajdziesz tu: http://ragazzashop.pl/index.php?id_cms=5&controller=cms

       jeśli paczkę mamy wysłąć do innego miejsca to koszt ustalany jest indywidualnie, zależny jest od miejsca dostawy, wagi i rozmiaru paczki. W celu ustalenia                kosztów wysyłki prosimy o kontakt mailowy.

12. Jak długo będę czekać na dostawę paczki za granicę?

       Od 2 do 5 dni licząc od dnia przekazania paczki kurierowi. Więcej informacji o czasie dostawy na: http://ragazzashop.pl/index.php?id_cms=5&controller=cms

13. Ile mam czasu na zwrot lub wymianę towaru?

       Dbamy o naszych Klientów, dlatego wydłużamy czas na zwrot i wymianę do 30 dni od daty otrzymania paczki.

14. W JAKI SPOSÓB MOGĘ wymienić/zwrócić bądź REKLAMOWAĆ ZAKUPIONY TOWAR?

      W tym celu proszę odesłać do nas towar wraz z kartką informującą o  wymianie/zwrocie/ reklamacji. Po otrzymaniu przesyłki skontaktujemy się z Państwem w           celu poinformowania o dalszych krokach.

15. Mieszkam za granicą jak mogę zapłacić za zakupiony towar ?

      Zapłaty można dokonać przelewem na nasze konto podając SWIFTi IBAN możliwe jest również opłacenie towaru za pomocą systemu PayPal

16. CZY MOJE DANE OSOBOWE SĄ CHRONIONE?

      Oczywiście, dbamy o Państwa bezpieczeństwo. Państwa dane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych nie są przekazywane osobom trzecim.