1. CZY MUSZĘ POSIADAĆ KONTO W SKLEPIE RAGAZZA_SHOP, ABY ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE? 

    Nie. Zakupy w naszym sklepie można robić bez rejestracji.

2. JAK DŁUGO TRZEBA CZEKAĆ NA PRZESYŁKĘ    

     Realizacja zamówienia trwa maksymalnie do 48 godzin. Kurier InPost po odebraniu przesyłki z siedziby naszej firmy ma 48 godzin na dostarczenie produktu do       kupującego, jednak w większości przesyłka jest u nabywcy w następny dzień roboczy. 

3. CZY MOŻLIWY JEST ODBIÓR OSOBISTY?

     Tak. Więcej informacji na ten temat znajdą Państwo w zakładce "kontakt".

4. CZY MOGĘ OTRZYMAć FAKTURĘ VAT ZA ZAKUPIONE PRZEDMIOTY?

      Tak, wystawiamy faktury vat. Jeśli chcą ją Państwo otrzymać, należy zaznaczyć opcję :faktura vat".

5. IlLE MAM CZASU NA ZAPŁACENIE ZA ZAMÓWIONY PRODUKT?

    Zakupy należy opłacić do 7 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia.

6. JAK DOKONAĆ ZAPŁATY?

    Zapłaty można dokonać poprzez przelew internetowy lub bankowy a także poprzez przelew pocztowy. Naszym Klientom oferujemy również możliwość zapłaty          przy odbiorze towaru (paczka pobraniowa).

7. CZY WYSYŁACIE PACZKI ZA GRANICĘ?

      Oczywiście, zamówienia realizowane są na terenie całej UE.

8. JAKI JEST KOSZT WYSYŁKI PACZKI ZA GRANICĘ?

       Koszt wysyłki znajdziesz tu: http://ragazzashop.pl/index.php?id_cms=5&controller=cms

       jeśli paczkę mamy wysłąć do innego miejsca to koszt ustalany jest indywidualnie, zależny jest od miejsca dostawy, wagi i rozmiaru paczki. W celu ustalenia             kosztów wysyłki prosimy o kontakt mailowy.

9. JAK DŁUGO BĘDE CZEKAĆ NA PACZKĘ JEŻELI ZAMAWIAM ZA GRANICĘ?

       Od 2 do 5 dni licząc od dnia przekazania paczki kurierowi. Więcej informacji o czasie dostawy na: http://ragazzashop.pl/index.php?id_cms=5&controller=cms

10. ILE MAM CZASU NA ZWROT I WYMIANĘ TOWARU?

       Dbamy o naszych Klientów, dlatego dajemy czas na zwrot i wymianę do 14 dni od daty otrzymania paczki.

11. W JAKI SPOSÓB MOGĘ WYMIENIĆ/ZWRÓCIĆ REKLAMOWAĆ ZAKUPIONY TOWAR?

      W tym celu proszę odesłać do nas towar wraz z wypełnionym formularzem zwrotu. Pieniądze zostaną zwrócone w czasie 48 godzin od czasu powrotu towaru            do siedziby naszej firmy. Paczki zwrotne proszę wysyłać na podany adres: Ragazza Piotr Głowiński, Buczek ul. Prosta 1, 98-113 Buczek. Informujemy, że nie          przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem. 

12. MIESZKAM ZA GRANICĄ, JAK MOGĘ ZAPŁACIĆ ZA ZAMÓWIONY PRODUKT ?

      Zapłaty można dokonać przelewem na nasze konto podając SWIFTi IBAN możliwe jest również opłacenie towaru za pomocą systemu PayPal

13. CZY MOJE DANE OSOBOWE SĄ CHRONIONE?

      Oczywiście, dbamy o Państwa bezpieczeństwo. Państwa dane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych nie są przekazywane osobom trzecim.