Zwroty oraz wymiany zamówionych w naszym sklepie ubrań przyjmujemy do 14 dni od daty otrzymania przez Państwa towaru. 

W Ragazza shop szanujemy swoich Klientów, dlatego staramy się natychmiastowo realizować zwroty i wymiany jednak następuje to nie później niż do 14 dni od momentu odebrania paczki.

Proces wymiany/zwrotu:

  1. Na kartce papieru napisz swój numer zamówienia ze sklepu, swoje imię i nazwisko oraz - dane do przelewu przy zwrocie lub informacje o wymianie 
  2. Zapakuj bezpiecznie produkt, do paczki dołącz wypełnioną kartę zwrotu/wymiany (przy wymianie dołącz 15zł na koszt ponownej wysyłki). Ubrania muszą być odpowiednio opakowane, tak, aby w trakcie transportu nie doszło do uszkodzenia i wygniecenia.
  3. Zaadresuj paczkę na nasz adres: Szwalnia Ragazza Sosnowiec 41-218 ul. Braci Gierymskich 12a i wyślij dowolnym przewoźnikiem

Dla Państwa wygody i możliwości reklamacji wysłanej przesyłki prosimy o wysyłanie do nas zwrotów lub wymian z potwierdzeniem nadania. Odsyłany towar jest wartościowy i bez potwierdzenia nadania w razie zaginięcia nie mają Państwo możliwości reklamacji przesyłki.

 Uwagi:

  1. Klient ma prawo do zgłoszenia chęci zwrotu/wymiany w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.
  2. Zgodnie z unormowaniem art. 34 ust. 4 u.p.k., gdy zwrócony towar okaże się uszkodzony lub będą na nim ślady użytkowania (nastąpi „zmniejszenie wartości rzeczy”), które wykraczają poza zakres zwykłego testowania towaru wtedy przedsiębiorcy przysługuje odszkodowanie.

    W ramach odszkodowania przedsiębiorca może żądać tylko rekompensaty szkody, nie może zaś żądać np. dodatkowego odszkodowania za tzw. utracone korzyści. Przedsiębiorca powinien oszacować szkodę z punktu widzenia innego, przeciętnego, racjonalnego kupującego, tj. winien oceniać, jaką wartość handlową ma taki zużyty towar dla innego kupującego. Taka szkoda może stanowić np. równowartość kosztów czyszczenia rzeczy, zaś w przypadku całkowitego zniszczenia rzeczy odszkodowanie winno wynosić 100% wartości towaru.

    Przedsiębiorca może więc żądać odszkodowania za zużycie rzeczy. Wysokość odszkodowania będzie inna w każdym indywidualnym przypadku. Przedsiębiorca może wezwać konsumenta do zapłaty wysokości odszkodowania za zużycie towaru. Wymagalna wierzytelność przedsiębiorcy (sprzedawcy) może być przez niego potrącona z kwoty, którą sprzedawca jest zobowiązany zwrócić konsumentowi w wyniku odstąpienia przez konsumenta od umowy sprzedaży.

  3. Ragazza nie przyjmuje zwrotów ubrań wysłanych do nas za pobraniem.
  4. Zwrotu pieniędzy dokonujemy wyłącznie na konto bankowe  nie później niż do 14 dni.
  5. Wymiany realizujemy w pierwszej kolejności, jednak czasem potrzebujemy kilku dni na doszycie danego modelu.